No niin, nyt se on totta, olen hurahtanut nukkekodin maailmaan sen verran että olen suunnitellut oman ! Minä aikuinen - 30kymppinen perheenäitiNauru Meidän 3 vuotias sai lahjaksi Lundbyn ja äitistähän on kiva ollut tietty sinne hankkia ja tehdä kaikenmoista hih... Mutta sitten tuli että ei ei ei kaikki ihanuudet hajoaa noiden lasten leikkeissä. Minäpä haluan oman johon ei lapset koske, paitsi sitten isona Nauru Katselin niitä ihania 300 euron taloja.. onhan ne hienoja, mutta.. auttamattoman liian pieniä minun ajatuksiini ! Joten, miehellä riittää rakennustaitoa sen verran, että vaikka tuo naureskelikin, niin lupasi sen minulle rakentaa Nauru En vaadi mitään hienostelua sinänsä, kunhan siinä on paljon huoneita. Esim portaat ajattelin jättää kokonaan pois, koska enhän minä sillä leiki, tosin jos lapsille ajattelee niin.. hmm en tiedä.

Mutta tässä alustavia suunnitelmia:

- 14 huonetta

- 6 krs + ullakko

- huonekorkeus n. 20 cm

- koko korkeus jotain 120-140 cm

- Syvyys n.30 cm

- Leveys n 70 cm (onkohan liian kapea?)

Väri on tietysti vaaleanpunainen Nauru Villa Pink.Valkoiset ikkunapuitteet.

Materiaali 9-12 mm mdf levyä, vaneria tai lastulevyä.

Kaappimallinen eli saranoilla olevat isot, avattavat ovet

Huonejako on jotain seuraava, alhaalta ylöspäin..

1 krs eteinen, ruokakaappi, kodinhoitohuone

2 krs keittiö, ruokasali

3 krs iso olohuone, kirjasto/työhuone

4 krs vauvan huone, wc, makuuhuone

5 krs tytön huone, pojan huone

6 krs vierashuone, kylppäri + sauna ehkä

VillaPinkissä asuu tietysti perhe Nauru Äiti, isä, tyttö, poika, vauva. Aikalailla siis kun meitin perhe. Paitti että me ei asuta missään 14 huoneisessa VillaPinkissä, vaan tylsässä kerrostalossa.

Puutavaraa on tarkoitus hakea joskus ensi viikolla, joten hiljaista blokissa lienee. Mutta pikku hiljaa. .tämä on vuosien projekti.. valmis sitten lapsenlapsille Nauru